Informacja o ograniczeniach w pracy Urzędu Miejskiego w Piątku
W związku z obecną sytuacją epidemiczną i rozprzestrzenieniem się koronawirusa COVID-19 od 2 listopada 2020 r. do odwołania Urząd Miejski w Piątku pracuje w systemie zamkniętym. Budynek Urzędu będzie dostępny tylko dla pracowników, a praca będzie odbywała się w systemie wewnętrznym.
Wszelkie pytania, wątpliwości możecie Państwo zgłaszać telefonicznie lub mailowo. Pracownicy zaproponują najdogodniejszy sposób załatwienia sprawy.
Zobowiązania finansowe należy regulować za pomocą bankowości elektronicznej, w placówkach bankowych lub pocztowych.
Przypominamy, że od 1 stycznia 2021 roku następuje zmiana numeru rachunku bankowego dla opłat za odbiór odpadów komunalnych!!!
Wpłaty za odpady komunalne należy dokonywać na konto BSZŁ O/Piątek numer rachunku:
97 9029 1023 2003 0300 0244 0021
Numery telefonów kontaktowych do Urzędu:
- Burmistrz ? 24 722 10 04
- Sekretarz ? 24 722 10 77
- Sekretariat 24 722 19 19, 24 722 11 58
- Podatki, opłaty lokalne ? 24 722 12 38
- Planowanie przestrzenne, drogi, działalność gospodarcza ? 24 722 16 11
- Rolnictwo i ochrona środowiska, budownictwo ? 24 722 12 39
- USC, dowody osobiste, ewidencja ludności, odpady komunalne ? 24 722 11 23
- Księgowość budżetowa ? 24 722 12 37
- Zarządzanie kryzysowe, sprawy p.poż. ? 24 307 07 04
Adres mailowy: ugpiatek@ugpiatek.pl
Pisma i dokumenty do Urzędu należy w tym okresie kierować:
- Korespondencyjnie na adres Urząd Miejski w Piątku, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek,
- Przez platformę ePUAP,
- Poprzez zostawienie pisma w skrzynce podawczej umieszczonej przed wejściem głównym do Urzędu.
W tym szczególnym czasie prosimy o odłożenie spraw, które nie wymagają natychmiastowej wizyty w Urzędzie, decyzji lub załatwienia. Na miejscu będą rejestrowane tylko zgony. Prosimy Państwa o wyjątkową rozwagę i zachowanie wszelkich środków ostrożności.
Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za Państwa Wyrozumiałość.