Karta Seniora Województwa Łódzkiego
Karta Seniora Województwa Łódzkiego to zbiór ulg i uprawnień oferowanych mieszkańcom województwa łódzkiego, którzy ukończyli 60 rok życia, który ma na celu:
- promowanie aktywności społecznej i poprawę jakości życia seniorów,
- wzmocnienie kondycji finansowej seniorów,
- zachęcanie osób 60+ do korzystania z dóbr kultury, edukacji, sportu i innych na terenie województwa łódzkiego,
- umożliwienie seniorom rozwoju swoich pasji i zainteresowań oraz promowanie aktywnego spędzania wolnego czasu.
Partnerami programu mogą być jednostki samorządu województwa, instytucje oraz prywatne przedsiębiorstwa.
Karta wydawana jest bezpłatnie i jest bezterminowa.
Aby wyrobić Kartę Seniora należy złożyć odpowiedni wniosek. Można to zrobić osobiście lub za pośrednictwem poczty.
Dokumenty należy złożyć w Regionalnym Centrum Polityki Społecznej w Łodzi (ul. Snycerska 8, 91-302 Łódź; tel.: 42 203 48 78; godziny pracy urzędu: 8:00 ? 16:00).
Karta wydawana jest w terminie do 15 dni roboczych. Senior może ją odebrać osobiście lub poprzez inną osobę mającą upoważnienie, a także otrzymać za pośrednictwem poczty.
Wniosek o wydanie karty można pobrać ze strony www.rcpslodz.pl (zakładka seniorzy/Karta Seniora Województwa Łódzkiego/Wnioski i inne dokumenty), pobrać osobiście w siedzibie Regionalnego Centrum Polityki Społecznej w Łodzi lub w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piątku,ul.Łowicka 4.
Aktualny katalog ulg z Kartą Seniora Województwa Łódzkiego – https://www.rcpslodz.pl/images/Pobieranie/Senior-katalogi/aktualny-katalog-ulg-senior.pdf