Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Ogłoszenie naboru „Nasze świetlice sołeckie” na 2025

Zarząd Województwa Łódzkiego ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy finansowej dla jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego w formie dotacji celowej, przeznaczonej na realizację zadań własnych gminy w zakresie rozwoju infrastruktury w sołectwach  „Nasze świetlice sołeckie” na 2025 r.

Środki publiczne przeznaczone na dotacje celowe dla jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego na realizację zadań własnych gminy w zakresie rozwoju infrastruktury w sołectwach  „Nasze świetlice sołeckie” stanowią kwotę 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych 00/100). Warunkiem podpisania umowy o przyznanie dotacji i przekazania dotacji jest przyjęcie przez Sejmik Województwa Łódzkiego uchwały budżetowej, gwarantującej środki finansowe na realizację zadań określonych w ogłoszeniu. Samorząd Województwa Łódzkiego zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości środków zabezpieczonych w budżecie Województwa Łódzkiego na realizację zadań własnych gminy w zakresie rozwoju infrastruktury w sołectwach  „Nasze świetlice sołeckie”.

Zgłoszenie do naboru powinno dotyczyć projektów, których realizacja rozpocznie się nie wcześniej niż 1 stycznia 2025 r. i zakończy w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 grudnia 2025 r.

Dotacja w ramach projektu dla jednego sołectwa nie może przekroczyć kwoty 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) i musi być podana w zaokrągleniu do pełnych złotych.

Zgłoszenia do naboru należy dokonać na druku, którego wzór został ustalony w załączniku nr 1 do Regulaminu naboru wniosków o przyznanie pomocy finansowej dla jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego w formie dotacji celowej, przeznaczonej na realizację zadań własnych gminy w zakresie rozwoju infrastruktury w sołectwach „Nasze świetlice sołeckie” na 2025 r.

Wypełnione zgłoszenie należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego lub przesłać za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi pocztowe na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, w terminie 21 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia na stronie BIP Województwa Łódzkiego tj. do dnia 28 stycznia 2025 r. (decyduje data nadania zgłoszenia za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi pocztowe).

Załączniki do pobrania:

Zgłoszenie Sołtysa – załącznik nr 1 do regulaminu (kliknij, aby pobrać)

Oświadczenie Gminy – załącznik nr 2 do regulaminy (kliknij, aby pobrać)

Klauzula RODO (kliknij, aby się zapoznać) – do zapoznania się z treścią – nie należy drukować klauzuli i dołączać do wniosku.

Regulamin naboru (kliknij, aby pobrać)

Pytania na temat naboru „Nasze świetlice sołeckie” można kierować:

– telefonicznie  42 291 97 98, 42 663 32 24, 42 663 35 70,

– pod adresem email: swietlicasolecka@lodzkie.pl .

Back to top
Skip to content