Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego Gminy Piątek
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miejską w Piątku uchwały nr V/27/24 Rady Miejskiej w Piątku z dnia 20 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego Gminy Piątek.
Jednocześnie zawiadamiam, iż w ramach przeprowadzania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu planu zostanie sporządzona prognoza oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko w terminie do dnia 5 grudnia 2024 r.
Wnioski mogą być wnoszone w postaci:
1) papierowej na adres: Urząd Miejski w Piątku, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek lub,
2) elektronicznej na adres email: ugpiatek@ugpiatek.pl lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Miasta w Piątku.
Wnioski do projektu planu ogólnego należy składać wyłącznie na formularzu – w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Formularz dostępny jest:
– w siedzibie Urzędu Miasta w Piątku,
– na stronie Urzędu Miasta w Piątku: https://www.gminapiatek.pl/
– w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Piątku: http://www.bip.ugpiatek.pl/
– na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoi-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu- planowańia-przestrzennego. Na stronie tej zamieszczono również instruktaż wypełniania wniosku.
Składający wniosek określa przedmiot wniosku, wskazuje nieruchomość, której wniosek dotyczy, oraz podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby składającego oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.
Wnioski niespełniające wymogów formalnych, w szczególności złożone po upływie wyznaczonego terminu lub niezłożone na ww. formularzu, zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Piątku.
Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta w Piątku, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek, w godzinach pracy Urzędu.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta w Piątku jest Burmistrz Piątku, ul. Rynek 16, 99-120 Piątek. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest pod adresem http://www.bip.ugpiatek.pl/?cid=265. W związku z przetwarzaniem przez Burmistrza danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowania dotyczącego sporządzania aktu planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa wart. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, zpóźn. zm.), przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
Burmistrz
Anna Matusiak
Wzór formularza pisma dot aktu plan przestrz